"Doposud si pamatuji nadšení, které jsem zažívala při otevření své první anglické školy,
když mi bylo pouhých 23 let."
říká Natàlia Perarnau, zakladatelka jazykové školy Kids&Us, a pokračuje:
Přestože jsem byla mladá, angličtina byla vždy mojí vášní a její výuka byla pro mne dobrou výmluvou, abych ji mohla procvičovat a nadále si prohlubovat její znalosti. Moje škola se zpočátku specializovala na dospívající a dospělou klientelu, ale netrvalo mi dlouho, abych si potvrdila, co dnes vidíme v novinových titulcích: navzdory mnoha rokům, které studenti tráví studiem angličtiny, byla jejich průměrná úroveň ve skutečnosti velmi slabá. To bylo zklamání!
Byla jsem rozhodnutá nedovolit svým studentům, aby figurovali jako součást statistických údajů, které dokládají selhání školského systému a tradiční metody výuky cizích jazyků.
Po porodu, v roce 2000, jsem se začala přirozeně zajímat o jazykovou výuku v raném věku. Chtěla jsem pro svou dceru vždy jen ty nejlepší věci, a mezi ně přirozeně patřila i znalost angličtiny. Proto jsem v témže roce rozšířila zázemí školy, abych mohla část vyhradit pro děti od tří let věku - "Kids". V té době neexistovaly na trhu kvalitní produkty pro mé žáky, a když jsem viděla, jak se má dcera učí anglicky, rozhodla jsem se v roce 2003 vytvořit a používat vlastní metodiku, kterou jsem nazvala Kids&Us English for Little People.
Po několika letech testování, úprav a zdokonalování materiálů a metodiky ve škole v Manrese jsem se rozhodla nabídnout svou metodiku dalším jazykovým školám v celém Katalánsku.
Abych mohla pokračovat v rozvíjení metody, a zároveň zajistit její výbornou kvalitu, potřebovala jsem další financování. V roce 2007 jsme začali otevírat frančízy anglické jazykové školy Kids&Us. V současnosti funguje 527 poboček ve Španělsku, Belgii, Andoře, Itálii, Francii, České republice, Mexiku, Maroku a nově i v Japonsku, kde se naší metodou učí anglicky 150 000 studentů.
Neustále pracuji a přicházím s novými nápady, které umožňují nabízet ty nejlepší produkty všem,
kteří vložili svou důvěru v Kids&Us.